Darmowa pożyczka w SohoCredit

Darmowa pożyczka w SohoCredit

W ostatnim na polskim rynku pojawia się coraz więcej firm pożyczkowych. Konkurencja rośnie, więc firmy prześcigają się w coraz to nowych pomysłach, jak przyciągnąć klientów. Jednym z pomysłów na zwiększenie sprzedaży są darmowe pożyczki, czyli kredyt bez oprocentowanie. Tym razem kolejna z dużych firm zdecydowała się zwrócić uwagę potencjalnych kredytobiorców i zaczęła oferować wyżej wspomnianą usługę. Czy warto z niej skorzystać?

Firma SohoCredit to łotewska spółka, która działa w Polsce od początku roku 2012. Firma oferuje konsumentom szybkie pożyczki w kwocie do 2000 PLN z okresem kredytowania 30 dni. Spłatę zobowiązania można przedłużyć, lecz wtedy należy liczyć się z dodatkowymi kosztami. Warunkiem otrzymania pożyczki jest Polskie obywatelstwo oraz znajdowanie się w przedziale wiekowym od 21 do 65 lat. Dodatkowo potrzebny jest aktywny numer telefonu oraz konto bankowe z opcją przelewów internetowych.

Darmowa pożyczka, na czym to polega?

Konsumenci zazwyczaj powściągliwie podchodzą do tego typu haseł reklamowych, dopatrując się ukrytych „haczyków”. Obawy te są oczywiście uzasadnione, wszakże kto w dzisiejszych czasach da nam coś za darmo? Na czym polega omawiana usługa? Zaliczkuj.pl wyjaśnia. SohoCredit reklamuje się sloganem „pierwsza pożyczka 0% ile bierzesz, tyle spłacasz. Otóż jest to w pełni prawdziwy przekaz reklamowy. Pożyczkę do 500 PLN otrzymamy całkowicie za darmo, nie ponosząc żadnych dodatkowych lub ukrytych kosztów. Pożyczoną sumę po 30 dniach musimy oddać dokładnie w takiej samej kwocie, jaką otrzymaliśmy na konto.

Rodzi się zatem pytanie, jak funkcjonuje firma, która pożycza pieniądze za darmo? Odpowiedź jest bardzo prosta. Otóż z promocji możemy skorzystać wówczas, gdy zaciągamy pierwszą pożyczkę. Taka strategia pozwala firmie zachęcać klientów do skorzystania z ich usług i zapoznania się ze schematem działania. Jeśli zdecydujemy się pożyczyć kolejny raz, musimy się liczyć z kosztami, zgodnie z tabelą opłat firmy. Jest to sprytny ruch marketingowy, gdyż po zaciągnięciu pierwszego obowiązania klient jest już zweryfikowany pod kątem ryzyka kredytowego. W związku z tym pożyczenie kolejnej sumy wiąże się z wysłaniem wiadomości sms lub kilku kliknięć w panelu administracyjnym klienta.

Comments are closed.